ADRIANNA ŚREDZIŃSKA

Specjalistka od splatania rozwoju z artyzmem. Jedyna w swoim rodzaju, jak każdy. Absolwentka Akademii Sztuk Teatralnych we Wrocławiu i wydziału reżyserii, twórca firmy Harmonic. Doradca Rozwoju Osobistego Ispiration Seminars Interational. Wykładowca Kultury Żywego Słowa w Instytucie Psychologii. Trener Biznesu, Coach i Lifecoach. 

„Od momentu przejścia przez granicę okrągłych urodzin poczułam, że nadszedł czas, aby nie tylko szkolić korrporacje, ale również dzielić się zgromadzoną wiedzą z młodymi, pełnymi pasji ludźmi. Z myślą o nich firma Harmonic otworzyła Studio Aktorskie, w którym prowadzę autorskie zajęcia aktorskie i rozwojowe. Mam całą paletę sposobów na przekraczanie ograniczeń, rozwijania wyobraźni i wrażliwości, uzyskiwania prawdy scenicznej i budowania ciekawej interpretacji tekstów. Zauważyłam, że największym wrogiem dobrego aktorstwa jest wstyd, który blokuje swobodne wyrażanie siebie. I to wstyd idzie na pierwszy ogień w naszej pracy.

Dobry aktor potrafi WYRAŻAĆ SIEBIE używając słów napisanych przez kogoś innego.

Dobry nauczyciel aktorstwa potrafi, używając własnych słów, nauczyć innych wyrażania emocji i pokazać im drogę własnej naturalności i potencjału.

MOI NAUCZYCIELE

Ukochany profesor Andrzej Hrydzewicz – otworzył mi oczy na to, co najważniejsze w interpretacji tekstów a szczególnie jak rzucać klątwy i wyrażać z szacunkiem głęboki gniew. 

Rena Mirecka z Teatru Laboratorium Jerzego Grotowskiego.

Leszek Czarnota – reżyser i  jeden z najwybitniejszych aktorów Pantomimy Henryka Tomaszewkiego.

Ewa Kamas – aktorka i cudowny pedagog.

Irena Rzeszowska – legendarna założycielka Teatru Zielona Latarnia, która pokazała, jak być „mięsistą” kobietą i nauczyła mnie przeklinać.

Mira Lombardo – ściśle współpracująca z prof. Miodkiem, doskonała nauczycielka dykcji. Dziękuję Miro za nauczenie mnie grania pijanej kobiety, sprzedałam ten patent wielu, wielu uczniom. 

David Neenan – jego „The Working Game” transformuje podejście do prawdziwego i naturalnego wyrażania siebie. Wbrew stereotypom gra aktorska to nie udawanie, to wyrażanie własnych emocji i  uczuć za pomocą cudzego tekstu.

Hermann Walbrodt – Mueller i Marek Rożalski –  moi ulubieni nauczyciele NLP.

William H. Means – Światowej sławy muzyk i wokalista, tenor opery Wiedeńskiej, uczeń Niny Simone. Dzięki zastosowaniu wielu technik wokalnych i terapeutycznych potrafi przełamywać bariery psychofizyczne blokujące swobodny przepływ dźwięku. Jego techniki są nieopisywalne a rezultaty niesamowite – dotarcie do swego jedynego i  prawdziwego głosu. Mawiał: Twój ulubiony wokalista? Ty masz nim być!

Olga Szwajgier – pedagog Akademii Sztuk teatralnych w Krakowie.

Robert Skolmowski – reżyser teatralny, dyrektor Opery i Filharmonii Podlaskiej.

Hal Dwoskin – genialny nauczyciel Inteligencji Emocjonalnej wg. Metody Sedony.

Mark Wolynn, dzięki któremu pracuję po swojemu metodą Ustawień Systemowych.

Magdalena Kędzior – Technika Alexandra, stworzona przez aktora F. M. Aleksandra to metoda, którą pracuje się w wielu szkołach artystycznych na świecie, korzystają z niej również zawodowi aktorzy, muzycy, wokaliści.

Dr Izabela Jaroszewska z Europejskiej Akademii Fotografii, która otworzyła mi oczy na portret psychologiczny i przekazała bezcenną wiedzę na temat wyciągania z ludzi ich prawdziwych a różnych twarzy.

Insporation Seminars International pozwoliło mi zostać certyfikowanym Doradcą Rozwoju Osobistego oraz się uczyć od najlepszych wykładowców z całego świata: Sondra Ray, Louise Hay, Ewa Foley, Christina Thomas, Bert Hellinger, Gerhard Wallper, Collin C. Tipping, Colin P. Sisson, David Thomson, Mattie Davies-Wolf i wielu innych.